Bonbondoos en meer ....
Welkom gast ( Inloggen | Registreer )
![]() ![]() ![]() |
Bonbondoos en meer ....
| Durium |
Aug 26 2006, 05:30 AM
Bericht
|
![]() Keep swinging ![]() ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1,865 Geregistreerd op: 10-May 06 Lokatie: Heinkenszand (The Netherlands) Gebruikers nr.: 39 |
In de laatste uitgave van het blad Jazz Bulletin van het Nederlands Jazz Archief staat een kort stukje getiteld Bonbondoos over de ICP 007/008 uitgave, die nu een echt verzamelaarsobject geworden is.
![]() Zelf heb ik die doos ook ooit eens gehad en verkocht. Er zat zo'n mooi paarsfluwelen randje om herinner ik me. Hetzelfde geldt voor de zes soundsheets of in goed Nederlands klankdrukken, zes dunne flexibele plastic plaatjes, amper af te spelen, uitgegeven als ICP 013 ( Een Mirakelse Tocht Door Het Scharrebroekse no. 1-6 ) gespeeld door Han Bennink en Misha Mengelberg Graag zou ik beide uitgaven nog eens horen. Ik wil echt de originele plasten niet terug, maar aangezien ze nooit meer heruitgebracht zijn, dus ik hoop op iemand, die ze ooit eens gebrand heeft. Wie kan me ( een beetje ) gelukkiger maken? Bonbondoos Keep swinging Durium -------------------- |
![]() ![]() ![]() |
| Lo-Fi Versie | Het is vandaag : 3rd September 2010 - 07:17 AM |